هانیه با دستور وزیر بهداشت در تهران درمان می شود

هانیه با دستور وزیر بهداشت در تهران درمان می شود


نی نی سایت: هانیه دختر 13 ساله سرپل ذهابی که در زلزله مهیب آبان ماه سال گذشته دچار آسیب نخاعی شده بود، به دستور وزیر بهداشت برای ادامه روند درمان به تهران اعزام شد. هانیه در جریان زلزله قبل ازآوار شدن سقف توانسته بود خانه را ترک کند اما وقتی صدای خواهرش را شنید دوباره به خانه برگشت تا او را نجات بدهد که ناگهان تیرآهن سقف روی کمرش سقوط کرد و از ناحیه نخاع دچار آسیب جدی شد.
پس از پخش خبر فداکاری هانیه استانداران خوزستان و اصفهان برای درمان کامل اواعلام آمادگی کردند، همچنین تعداد بسیار زیادی از خیران نیز اعلام کردند که هزینه های درمانی هانیه را تقبل می کنند. وزیر بهداشت در ششمین سفر خود در اردیبهشت امسال به استان کرمانشاه در مراسمی از فداکاری هانیه تجلیل کرد و آمادگی وزارت بهداشت را برای ادامه روند بیماری او در تهران اعلام کرد.

فیزیوتراپی هانیه در تهران

«هانیه با سپری کردن مراحل درمان و بازتوانی در کرمانشاه و تلاش جمعی از متخصصان، درمانگران و فیزیوتراپیست ها، روز دوشنبه به دستور وزیر بهداشت برای ادامه پروسه درمانی و بازتوانی به تهران منتقل شد.»
مهدی محمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان این مطلب به ایرنا گفت: « دکتر هاشمی وزیر بهداشت در سفر اردیبهشت امسال به استان کرمانشاه در دیدار با خانواده هانیه ضمن تقدیر از این دختر فداکار سرپل ذهابی در جریان روند درمان و بهبودی او قرار گرفت. با توجه به هماهنگی های انجام شده هانیه برای ادامه درمان خود تحت نظارت تیم های تخصصی، اعزام و ضمن بستری شدن در تهران، برنامه درمانی مورد نظر اساتید را طی می کند.»

برگرفته از سایت: نینی سایت

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.