این هفته در بندرعباس، شاهرود، تهران و مشهد

این هفته در بندرعباس، شاهرود، تهران و مشهد
چطور است با چند پیشنهاد شگفت‌انگیز، آخر هفته‌های بهاری را پر از انرژی و متفاوت آغاز کنید. حتی اگر تمام تعطیلات طولانی نوروز را در سفر و گردش بوده‌اید هم سر زدن و لذت بردن از این تفریحات مزه دیگری دارد. پس همین آخر هفته همراه دوستان و خانواده کمی هم هیجان را چاشنی روزها و هوای بهاری کنید و از این فصل زیبا بیشتر لذت ببرید.

سقوط آزاد واقعی را تجربه کنید/ تونل باد صبا مشهد

اینجا اولین و تنها تونل باد ایران است که در دسته ورزش‌های نوپا و زیرمجموعه ورزش‌های هوایی قرار دارد. درواقع تونل باد، شبیه‌ساز واقعی سقوط آزاد از هواپیماست که در اصل برای آموزش چتربازان و سقوط آزاد کاران حرفه‌ای که قرار است از هواپیما سقوط آزاد داشته باشند، مورداستفاده قرار می‌گیرد. بااین‌حال به علت ایمنی بالای تونل باد و هزینه کم، این روزها در همه جای دنیا به اسباب تفریح و سرگرمی تبدیل‌شده و برای افرادی که می‌خواهند حس سقوط آزاد و پرواز را بدون پرداخت هزینه زیاد و خطر بالا تجربه کنند، یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌­ها به شمار می­‌رود. پس اگر می‌خواهید در محیطی ایمن از ورزش و یک تفريح جديد و مهيج همراه آموزش تكنيک‌های پرواز لذت ببرید، این فرصت را از دست ندهید. استفاده از این امکانات برای افراد بالای 4 سال و بانوان ممکن است و تجهیزات لازم به شما داده خواهد شد. تونل باد صبا مشهد در انتهای بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، بهارستان ۳ قرار دارد.

در باغ رویایی پیاده‌روی کنید/ چهارمین جشنواره گلاب‌گیری و شمیم گلاب ناب در باغ گیاه‌شناسی

باغ گیاه‌شناسی ایران همان‌جایی است که در آن مجموعه‌ای از گياهان بومی و غيربومی در فضایی باز و بکر به‌صورت گلخانه‌ای كشت می‌شوند و نقش مهمی در آموزش عمومی و آشنا ساختن مردم به اهميت گياهان و لزوم حفاظت از آن‌ها دارد؛ اما برای اینکه با یک تیر دو نشان بزنید می‌توانید علاوه بر قدم زدن لابه‌لای منظره‌های بکر و تماشایی این باغ، در چهارمین جشنواره گلاب‌گیری در بهترین فصل سال هم شرکت کنید. این جشنواره را با عطر ناب گلاب و دکوراسیون سنتی و محلی که در باغ گیاه‌شناسی ایران واقع در تهران- کیلومتر ۵ اتوبان کرج، خروجی دوم پیکان شهر، انتهای خیابان بیست‌متری دوم از دست ندهید.

از معجزه آواز و ترانه لذت ببرید / کنسرت هوروش بند در بندرعباس

جنوبی‌های عاشق سازوآواز منتظر یک آخر هفته متفاوت باشید، چون قرار است یکی از گروه­های موسیقی کنسرتی برای اهالی جنوب اجرا کند. پس اگر مدتی است دلتان برای یک کنسرت گرم و پرشور تنگ‌شده است کنسرت هوروش بند را از دست ندهید. این اجرا قرار است در روز جمعه تاریخ 24 فروردین در سالن شهید آوینی شهر بندرعباس به برگزار شود.

به یک گردش حسابی بروید / باغ گردشگری اورس در شاهرود

اگر می‌خواهید آخر همین هفته به مکانی بکر و زیبا با معماری جالب بروید و برای هم‌نشینی با طبیعت، ورزش خانوادگی و آشنایی با موسیقی، معماری، محیط‌زیست و نمایشگاه صنایع‌دستی وقت بگذارید، این باغ حیرت‌انگیز را از دست ندهید. باغ اورس با چشم‌اندازی زیبا از مناظر طبیعی، آبشار و برکه، کبوتر خانه، خانه شیشه‌ای، آلاچیق‌های تابستانه و زمستانه (کرسی دار) و پیست دوچرخه‌سواری، پارک کودک و پل معلق همه ویژگی‌های لازم برای لذت بردن از یک روز تعطیل و خاطره سازی را یکجا در خود دارد. پس اگر می‌خواهید در بین فضاهای سبز دوچرخه‌سواری کنید و یا از خوردن چای زغالی و نان تنوری لذت ببرید این آخر هفته با خانواده در بسطام، کیلومتر 8 جاده مجن، کیلومتر 3 جاده دولت‌آباد، باغ گردشگری اورس قرار بگذارید.

اوج هیجان همین‌جاست/ بگ جامپ توچال

اگر مشکل قلبی، فشارخون و یا دیسک کمر ندارید و به دنبال یک تجربه جدید و به‌یادماندنی هستید، این آخر هفته به توچال بروید و لذتی فراموش‌نشدنی را با دو پرش در بگ جامپ تجربه کنید. بگ جامپ تفریحی است که شخص ورزشکار خودش را از ارتفاع بیش از ۱۲ متر به پایین پرتاب می‌کند، البته نه بر روی زمین بلکه روی یک تشک بادی بزرگ اتریشی که با استانداردهای جهانی طراحی‌شده و کاملاً ایمن است. پس این فرصت هیجان‌انگیز را از دست ندهید. این پرش همراه با آموزش برای بانوان و آقایان با رده سنی 5 تا 60 سال آزاد است و آخر هفته از 9 صبح تا 11 شب پذیرای شماست.

برگرفته از سایت: نینی سایت

برچسب ها:
! هشدار ! تجويز و تعيين دوز دارو به عهده پزشک مي باشد و دارو لایف مسئوليتي در خصوص مصرف خود سرانه دارو ندارد .
بعضی از قسمت ها و اطلاعات دارویی به روز نیست در صورت بروز مغایرت از فرم ارسال گزارش که در زیر آمده است گزارش خود را ارسال کنید
فرم ارسال گزارش
سوالات ، تجربه و... را در قسمت دیدگاه برای ما بنویسد تا دیگران هم استفاده کنند
دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.