این هفته در کیش، تبریز، تهران، اصفهان و…

این هفته در کیش، تبریز، تهران، اصفهان و...

این روزها بچه‌ها با فراغت از تحصیل و امتحانات آخر سال به تفریح و نشاط نیاز بیشتری دارند. پس با تمام انرژی همین آخر هفته به استقبال تابستان و روزهای پرحرارت طولانی‌اش می‌رویم؛ آن‌هم با پیشنهادهایی که هرکدام از آن‌ها برای به وجد آوردن هیجان درونی شما کافی خواهد بود. پیشنهادهای ما حتماً به بالا بردن انگیزه و روحیه شما در روزهای گرم تابستان کمک ویژه‌ای خواهد کرد.

تفریح و تجربه آرامشی بی‌نظیر بر روی خلیج‌فارس / پاراسل در جزیره کیش

آب و تفریحات آبی یکی از دوست‌داشتنی‌ترین‌ها هستند. پس اگر شما هم طرفدار آن هستید در یک تجربه کم‌نظیر دیدن نمای زیبایی از جزیره کیش را بر روی آب‌های زلال و زیبای خلیج‌فارس از دست ندهید. چتربازی بر فراز دریا یا همان پاراسل در آسمان آبی جنوب از مدرن‌ترین تفریحاتی است که تابه‌حال دیده‌اید؛ چون شما سوار بر چتر پاراسل شده و به‌وسیله یک قایق با سرعت کشیده می‌شوید تا ارتفاع بگیرید. آن‌قدر بالا می‌روید که تمام منظره‌های بکر اطراف دریا و جزیره شمارا محو خودش خواهد کرد. پس اگر اهل جنوب هستید بشتابید و یا این آخر هفته اگر برای سفر به کیش برنامه‌ریزی کرده‌اید، پاراسل و هیجان و تفریح بی‌نظیر آن را از دست ندهید.

پاراسل خلیج فارس

هیجان بین آب و آسمان / قایق پرش در بوستان نهج‌البلاغه تهران

اگر طرفدار ریسک، هیجان و استفاده از بازی‌های جدید هستید تجربه قایق پرشی را از دست ندهید. آن‌هم در بوستان زیبا و پر از تفریح نهج‌البلاغه که همه‌چیز برای پر کردن یک روز تعطیل همراه خانواده یا دوستان برای شما فراهم است. قایق پرشی به‌تازگی و برای اولین بار در ایران راه‌اندازی شده؛ به این شیوه که شما سوار قایق شده و به کمک جک‌های کششی به بالا کشیده می‌شوید. اوج تفریح و هیجان اینجاست که در انتهای ریل ناگهان و با سرعت به سمت پایین ریل حرکت کرده و سپس خود را مابین آب و آسمان خواهید دید. البته در پایان هم با یک فرود هیجان‌انگیز و دلپذیر به داخل استخر هدایت خواهید شد. استخری که شما در آن خیس نمی‌شوید. پس می‌توانید آخر هفته‌ها تا ساعت 2 بامداد در فاز 2 بوستان نهج‌البلاغه تهران شادی کنید.

استخر پرش پارک نهج البلاغه

یک دست والیبال خاطره‌انگیز / والیبال ساحلی باغ جوان اصفهان

گاهی می‌توانیم بهترین فرصت‌ها را در همین نزدیکی خود تجربه کنیم؛ بدون رؤیاپردازی و درست عین واقعیت! ما با یک پیشنهاد ویژه در باغ جوان اصفهان، تفریحی هیجان‌انگیز را برای شما تدارک دیده‌ایم؛ والیبال روی شن‌های ساحلی که بازی دسته‌جمعی شمارا شبیه به بازی در کنار دریا خواهد کرد. این زمین در حاشیه زاینده‌رود قرار دارد و با پوششی سرسبز در اطراف آن هوایی مطبوع و زمینی ساحلی برای بازی شما همراه جمع دوستانتان فراهم‌شده است. پس برای اینکه این تجربه ویژه را هم به خاطره‌ تبدیل کنید برای تفریح به باغ جوان در خیابان مشتاق سوم، بعد از پل شهرستان بروید و لذت ببرید.

والیبال ساحلی در اصفهان

جشنواره تبریز 2018 / جشنواره ملی بالن‌سواری و تفریح در تبریز

آذربایجان شرقی درست مانند تمام شهرهای دیگر کشورمان پر از آوازه و دیدنی‌هایی ا‌ست که حتماً تماشای آن زمان زیادی می‌خواهد. این روزها تبریز هم آب‌وهوای مطلوبی دارد و هم حال و انرژی تکرار نشدنی؛ چراکه به مناسبت تبریز ۲۰۱۸ از 27 خرداد اولین جشنواره بالن‌سواری کشور، در محدوده جنگل‌های ارسباران و شهر کلیبر برگزار خواهد شد. درواقع این جشنواره که با هدف ایجاد یکی از جاذبه‌های مدرن گردشگری دنیا برگزار می‌شود شامل بخش‌های متنوعی ازجمله بالن‌سواری٫آفرود٫تبریز گردی و کنسرت هم خواهد بود. پس این جشنواره پر از دیدنی و سرشار از تفریح های مختلف را این آخر هفته از دست ندهید.

جشنواره بالن سواری

لذت شگفت‌انگیز در ارتفاعات / زیپ لاین توچال

این تفریح مخصوص کسانی است که طالب بالابردن آدرنالین خونشان هستند چون آن‌ها از بالای کوه یا جنگل‌ها به‌وسیله یک رشته کابل زیپ لاین سر‌ می‌خورند و مسیری 170 متری را روی ارتفاع با سرعتی بالا طی می‌کنند. زیپ لاین همان سرگرمی پرهیجانی‌ است که این روزها توجه زیادی را به خود جلب کرده است. پس برای اینکه شما هم از این قافله عقب نمانید حتماً این ورزش و تفریح جدید و سراسر هیجان را یک‌بار هم که شده امتحان کنید؛ بنابراین به بام تهران در ولنجک بروید و زیپ لاین را تجربه کنید. امکان استفاده از این تفریح برای بانوان و آقایان وجود دارد و تمام تجهیزات ایمنی در محل ارائه می‌شود؛ البته فقط برای افراد بالای ۱۲ سال با حداکثر وزن ۱۰۰ کیلوگرم.

زیپ لاین توچال

برگرفته از سایت: نینی سایت

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.