باکتری های عروسکی به بچه ها آموزش می‌دهند

باکتری های عروسکی به بچه ها آموزش می‌دهند

نی نی سایت: به مناسبت روزهای هشدار درباره بیماری‌های مقاربتی در آمریکا، یک شرکت تولید کننده اسباب بازی اقدام به تولید عروسک هایی به شکل باکتری های خطرناک کرده است تا کودکان را نسبت به این نوع بیماری‌ها آگاه کند.
در حال حاضر میزان شیوع بیماری های مقاربتی در آمریکا به بالاترین میزان خود رسیده است؛ به طوریکه هر سال 20 میلیون نفر بیمار جدید شناسایی می‌شوند که این رقم در سه دهه پیش، سالانه 12 میلیون نفر بوده است.

 
یک تبخال زرد روشن به شکل آفتاب‌گردان و عفونت مارپیچی و صورتی رنگ سفلیس تنها یکی از زوج عروسک‌هایی است که در شرکت GIANT microbes به فروش رفته است


یک تبخال زرد روشن به شکل آفتاب‌گردان و عفونت مارپیچی و صورتی رنگ سفلیس تنها یکی از زوج عروسک‌هایی است که در شرکت GIANT microbes به فروش رفته است؛ شرکتی که برای کمک به آموزش بیماری‌ها به کودکان «به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و جذاب» تاسیس شده است.
این شرکت در سال 2002 با هدف آموزش اهمیت شستن دست‌ها به بچه‌ها توسط «درو الیور» افتتاح شد و اولین عروسک تولیدی‌اش، یک ویروس سرماخوردگی بود و به مرور این روند ادامه پید کرد تا اینکه امروز بیش از 400 عروسک مختلف تولید می‌کند.

شرکت GIANT microbes در سال 2002 با هدف آموزش اهمیت شستن دست‌ها به بچه‌ها افتتاح شد و امروز بیش از 400 عروسک مختلف تولید می‌کند

البته با سری عروسک‌های جدید، این شرکت امیدوار است خریداران بالغ و بزرگسال را هم به خود جذب کند؛ از سال 2015 تا 2016، میزان ابتلا به بیماری‌های سوزاک، سیفلیس و کلامیدیا به ترتیب 18/5، 17/6 و 4/7 درصد افزایش داشته است.
به گفته کارشناسان سلامت، این عروسک‌های 5 تا 7 اینچی میلیون‌ها بار از میکروب‌های واقعی‌شان بزرگترند و جنبه آموزشی چندانی به تنهایی ندارند اما می‌توانند ترس و خجالت افراد از بیماری‌های آمیزشی را از بین ببرد و توجه‌شان را به اهمیت رعایت بهداشت و همینطور مراجعه مرتب به متخصصان جلب کنند.

برگرفته از سایت: نینی سایت

برچسب ها:
! هشدار ! تجويز و تعيين دوز دارو به عهده پزشک مي باشد و دارو لایف مسئوليتي در خصوص مصرف خود سرانه دارو ندارد .
بعضی از قسمت ها و اطلاعات دارویی به روز نیست در صورت بروز مغایرت از فرم ارسال گزارش که در زیر آمده است گزارش خود را ارسال کنید
فرم ارسال گزارش
سوالات ، تجربه و... را در قسمت دیدگاه برای ما بنویسد تا دیگران هم استفاده کنند
دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.