• دارولایف
  • /
  • بازی
  • /
  • سامسونگ و کاهش سفارش قطعات مورد نیاز برای تولید تبلت ها و موبایل های پرچمدار

سامسونگ و کاهش سفارش قطعات مورد نیاز برای تولید تبلت ها و موبایل های پرچمدار

ظاهراً فروش سامسونگ هنوز هم تحت تاثیر دست درازی اپل به بازار فبلت های این برند قرار دارد و حالا از گوشه و کنار شنیده می شود کره ای ها سفارش قطعات مورد نیاز برای تلفن های هوشمندی پرچمداری که قصد دارند در سه ماهه اول ۲۰۱۶ تولید و به بازار عرضه نمایند را احتمالاً کاهش خواهند داد.
کاستن از سفارش قطعات حکایت از این دارد که سامسونگ اسمارت فون های کمتری را مابین ماه های سپتامبر الی دسامبر به دست کاربران خواهند رساند و از سوی دیگر گمانه زنی می شود برند مورد بحث تمایل داشته باشد تا میزان تولید تبلت های خود را نیز قدری پایین تر بیاورد.
در کنار زیان های حاصله از موفقیت آیفون ۶ و ۶ پلاس، سامسونگ در بازار چین هم به شدت تحت فشار قرار گرفته و کیفیت بالا و قیمت نازل محصولات تولید کنندگان داخلی این کشور حسابی برای اش دردسر ساز گشته اند.
از سوی دیگر نباید از یاد برد در شایعات اخیر آمده که برندهای ساکن سرزمین اژدهای سرخ بدشان نمی آید از نمایشگرهای AMOLED‌ در برخی دستاوردهای خود استفاده کنند و بعید نیست سامسونگ دیسپلی عاقبت به خاطر عدم فروش موبایل های مهم تر سامسونگ در چین و به منظور کاستن از فشارهای مالی رضایت داده و قیمت صفحه نمایش های یاد شده را برای تولید کنندگان مورد اشاره پایین تر بیاورد.
ماه گذشته غول تکنولوژی کره ای از دو مدل پرچمدار خود یعنی گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ پرده برداشت و همچنین شاهد آن هستیم که مدلهای مختلفی از پرچمدار آتی یعنی گلکسی اس ۷ نیز در حال آزمایش هستند و بر اساس همین موارد اوضاع کاملاً آرام به نظر می رسد؛ ولی شنیده های کنونی نشان می دهند اهالی سامسونگ در پشت پرده سعی دارند فشارهای دیگر بزرگان بازی را کاهش داده و از ورود به بحران جلوگیری نمایند.
نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید آیفون های جدید اپل و خبر پیش فروش مطلوب آنها بازهم می تواند اوضاع را برای سامسونگ سخت تر نماید یا کره ای ها سربلند از این روزها گذر خواهند نمود؟

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.