کتاب بازی (از 9 ماهگی به بعد)

کتاب بازی (از 9 ماهگی به بعد)

نی نی سایت: بچه‌ها که به ۹ ماهگی می‌رسند، کنجکاوی‌شان انتها ندارد و مدام به چیزهایی برای دیدن و کارهایی برای انجام دادن نیاز دارند!
احتمالا هر بار که سراغش می‌روید، می‌بیند کتابی یا دفتری از یک گوشه خانه پیدا کرده و سعی می‌کند ورقش بزند و شاید حتی چند صفحه‌اش را پاره کرده باشد! یا ممکن است او را سر کشوی لباس‌هایتان ببینید که تلاش می‌کند همه لباس‌ها را با زحمت از لای کشو بیرون بکشد و کف اتاق پخش کند!
لطفا خونسرد باشید، چون او از انجام این کارها هیچ قصد و غرض خاصی ندارد و صرفا می‌خواهد کنجکاوی‌اش را ارضا کند. پس بهتر است پیش دستی کنید و برایش کتاب‌های پارچه‌ای بخرید یا با استفاده از وسایل موجود در اطراف خود، یک کتاب اختصاصی برایش درست کنید. فقط کافیست تعدادی عکس ( از روزنامه یا کارت پستال ) برای دیدن، بافت هایی با جنس های مختلف ( پنبه‌های توپی، پر، پارچه مخمل راه کبریتی، کاغذ فویل آلمینیوم چروک خورده یا کاغذ آدامس ) برای لمس کردن، نوارهایی برای بهم ریختن، کارتهای قدیمی برای باز کردن و دیدن، را جمع آوری کنید همه را با چسب روی صفحات مقوایی بچسبانید و سپس بوسیله تکه‌های روبان به هم وصل کنید.
با این کار باعث پیشرفت مهارتهای حرکتی ظریف، رشد زبانی و تحریک حس لامسه (بساوایی) او می‌شوید.
هشدار: اگر خودتان کتاب را برایش در خانه درست می‌کنید، حتما تمام روبان‌ها و نوارها را حسابی محکم کنید تا کودک نتواند با کشیدن یا گاز گرفتن آنها را جدا کند و ببلعد که خطر خفگی تهدیدش خواهد کرد.

برگرفته از سایت: نینی سایت

برچسب ها:
! هشدار ! تجويز و تعيين دوز دارو به عهده پزشک مي باشد و دارو لایف مسئوليتي در خصوص مصرف خود سرانه دارو ندارد .
بعضی از قسمت ها و اطلاعات دارویی به روز نیست در صورت بروز مغایرت از فرم ارسال گزارش که در زیر آمده است گزارش خود را ارسال کنید
فرم ارسال گزارش
سوالات ، تجربه و... را در قسمت دیدگاه برای ما بنویسد تا دیگران هم استفاده کنند
دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.