میزان مرگ و میر در زایمان کم شده است؟

میزان مرگ و میر در زایمان کم شده است؟


نی نی سایت: آمار نشان می دهد مرگ و میر در زایمان کم شده است. آخرین گزارشها نشان می دهند که خطر مرگ مادران در هنگام زایمان 40 درصد کمتر از قبل شده است.
امینه محمد معاون دبیرکل سازمان ملل با اعلام این خبر گفت:« از سال ۱۹۹۴، تعداد افراد کمتری در فقر بی نهایت زندگی می‌کنند به همین دلیل ریسک مرگ مادران تا ۴۰ درصد کاهش یافته و میزان تحصیلات میلیون‌ها نفر از مقطع ابتدایی بیشتر شده است.»
معاون دبیرکل سازمان ملل در ادامه این گزارش توضیح داد:« تلاش های ما در مورد برخی از اهداف توسعه مداوم با سرعت رشد جمعیت هماهنگ نبوده است. با وجود تلاش‌های ما برای مقابله با فقر، ازدواج کودکان و زندگی در حاشیه شهرها، اما همچنان شمار این افراد در حال افزایش است.حال زمان آن است که جهان شور و شوق بیشتر خود را در مورد اجرای برنامه اهداف توسعه مداوم نشان دهد. ما باید در ابتدا تساوی جنسیتی را در هر زمینه از اقدام این برنامه قرار دهیم. سپس باید دسترسی جهانی را برای آموزش باکیفیت، بخصوص برای دختران جوان، فراهم کنیم.»
به گزارش مهر کمیسیون جمعیت و توسعه، یکی از ۱۰ کمیسیون کارکردی شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل است. هدف این کمیسیون، پیگیری اجرای «برنامه اقدام کنفرانس بین المللی جمعیت و توسعه» است.

برگرفته از سایت: نینی سایت

برچسب ها:
! هشدار ! تجويز و تعيين دوز دارو به عهده پزشک مي باشد و دارو لایف مسئوليتي در خصوص مصرف خود سرانه دارو ندارد .
بعضی از قسمت ها و اطلاعات دارویی به روز نیست در صورت بروز مغایرت از فرم ارسال گزارش که در زیر آمده است گزارش خود را ارسال کنید
فرم ارسال گزارش
سوالات ، تجربه و... را در قسمت دیدگاه برای ما بنویسد تا دیگران هم استفاده کنند
دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.