شیر مادر، اَبَرغذای بزرگسالان!

شیر مادر، اَبَرغذای بزرگسالان!

نی نی سایت: بر اساس آخرین اخبار، بسیاری از شرکت‌های بیوتک و تولید صنایع غذایی مشغول تحقیق در زمینه تولید مصنوعی شیر مادر هستند تا بتوانند آن را به بزرگسالان عرضه کنند.

تمام این جار و جنجال‌ها به این خاطر ایجاد شده که مطالعات محققان نشان داده «اولیگو ساکارید» شیر انسان (HMO)، یکی ازمشخصه‌های شیر مادر، باکتری‌های خوب داخل روده را تقویت می‌کند.

شیر مادر برای بزرگترها!

بسیاری محققان در این مورد تحقیق کرده‌اند که آیا خواصی که نوشیدن شیر مادر در بچه‌ها ایجاد می‌کند، می‌تواند با نوشیدن شیر مادر مصنوعی، نصیب بزرگسالان هم بشود یا خیر.

سال‌هاست محققان با مطالعات بیشتر و بیشتر خود متوجه شده‌اند که لبنیات از هر نوعی که باشند، می‌توانند وضعیت باکتری‌های داخل روده را بهبود دهند و این باکتری‌ها همه چیز را- از سلامت روان گرفته تا آلرژی‌ها- تحت تاثیر قرار می دهند.

شیر مادر هم به نظر می‌رسد همین خواص را اما چند برابر دارد و از آنجا که روز به روز تعداد مادران شاغل که فرزندشان از شیر مادر محروم است، بیشتر می‌شود، صنعت شیر خشک سازی با تولید شیر مادر مصنوعی می‌تواند بیش از پیش درآمدزایی داشته باشد.

منبع: DailyMail

برگرفته از سایت: نینی سایت

برچسب ها:
! هشدار ! تجويز و تعيين دوز دارو به عهده پزشک مي باشد و دارو لایف مسئوليتي در خصوص مصرف خود سرانه دارو ندارد .
بعضی از قسمت ها و اطلاعات دارویی به روز نیست در صورت بروز مغایرت از فرم ارسال گزارش که در زیر آمده است گزارش خود را ارسال کنید
فرم ارسال گزارش
سوالات ، تجربه و... را در قسمت دیدگاه برای ما بنویسد تا دیگران هم استفاده کنند
دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.