حباب هایی برای کودک (از 3 ماهگی به بعد)

حباب هایی برای کودک (از 3 ماهگی به بعد)

دست رساندن، لمس کردن، ترکاندن


آیا از آخرین باری که به حبابهای شناور در هوا خیره شده و به جادوی رنگین کمان آنها اندیشیده اید، سالهای زیادی می گذرد؟ نگذارید این امر مانع از مشارکت شما در بازی ساده و بی نهایت سرگرم کننده به همراه کودکتان شود. 

چندین نوع وسیله مخصوص حباب خریداری کنید. و حباب هایی با اندازه های مختلف برای او ایجاد کنید. اگر حباب ها را روی یک تکه پارچه، فرش نرم و در حمام روی سطح آب درست کنید استقامت بیشتری خواهند داشت. و زمان بیشتری به کودک 5،6 ماه می دهد تا آنها را بگیرد یا می توانید با فوت کردن های سریع در یک لوله یا حلقه مخصوص بارانی از حباب های ریز بسازید. تعقیب حبابها باعث تقویت حس بینایی کودک می شود.

به هنگام تعویض پوشک، آبشاری از حبابهای ریز می تواند ذهن کودک را مشغول کند. زمان حمام فوت کردن  حباب هایی که از کف های صابون بر جا مانده بر روی وسایل موجود در حمام یا روی کف حمام می تواند لحظات خوشایندی را برای کودک به وجود آورد. حباب هایی که به سمت بیرون وان موج می خورند، بسیار جذاب هستند. سعی کنید وسیله ای را که با آن حباب ایجاد می کنید به شکل موجی، بالا، در هوا حرکت دهید یا به سمت زمین فوت کنید تا آنها با حرکت هوا به سمت بالا رانده شوند.

 

 


پیشرفت مهارتها

 


•علت و معلول

•هماهنگی چشم و دست

•رشد بینایی

 

برگرفته از سایت: نینی سایت

برچسب ها:
! هشدار ! تجويز و تعيين دوز دارو به عهده پزشک مي باشد و دارو لایف مسئوليتي در خصوص مصرف خود سرانه دارو ندارد .
بعضی از قسمت ها و اطلاعات دارویی به روز نیست در صورت بروز مغایرت از فرم ارسال گزارش که در زیر آمده است گزارش خود را ارسال کنید
فرم ارسال گزارش
سوالات ، تجربه و... را در قسمت دیدگاه برای ما بنویسد تا دیگران هم استفاده کنند
دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.